Календарне планування курсу «Я у свiті» у 3 класі
за
підручником „Я у світі”, автор Бібік Н. М.
34 години , 1 год на тиждень
№ уроку
|
Тема уроку
|
Стор.
|
Дата
|
|
Тема 1 (8 год.) Людина
|
||||
1.
|
Людина —
частина природи. Людина — частина суспільства
|
5-8
|
||
2
|
Школа вчить, як
на світі жить
|
9-14
|
||
3
|
Держава
освічених людей
|
15-21
|
||
4
|
Учимося учитися
|
22-23
|
||
5
|
Що таке людське
«Я»
|
24-25
|
||
6
|
Яким бути?
|
26-28
|
||
7
|
Як досягти
успіху .
|
29-32
|
||
8
|
Хочеш бути
щасливим, не будь лінивим
|
33-34
|
||
Тема 2 (11 год.) Людина серед людей
|
||||
9
|
Сім’я.
Родовідне дерево
|
35-39
|
||
10
|
Обов’язки в
сім’ї
|
40-43
|
||
11
|
Жити по
совісті. Сімейний календар
|
43-47
|
||
12
|
Школа. Основні
правила школяра. Проект «Історія
моєї школи»
|
48-55
|
||
13
|
Правила
поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як
треба вітатися
|
56-62
|
||
14
|
Як поводитись у
громадських місцях
|
63-69
|
||
15
|
Людські чесноти
|
70-75
|
||
16
|
Людина має
творити добро
|
75-80
|
||
17
|
Додержуй даного
тобою слова
|
81-84
|
||
18
|
Намагайся не
обманювати
|
85-90
|
||
19
|
Не можна брати
чуже
|
90-91
|
||
Тема 3 (14 год.) Людина в
суспільстві. Людина і світ
|
||||
20
|
Суспільство
|
92
|
||
21
|
Україна — незалежна держава
|
93-96
|
||
22
|
Де ти живеш. Твоя країна — Україна
Історичні скарби України
|
96100
101-104
|
||
23
|
Символи держави
|
104-107
|
||
24
|
Подорож картою України
|
108-113
|
||
25
|
Природні скарби України.
Господарська діяльність у деяких містах
України
|
114-117
|
||
26
|
Славетні українці
|
117-124
|
||
27
|
Правила життя в суспільстві
Ніхто не має права ображати людину. Про
права дитини
|
124-131
132-135
|
||
28
|
Будь-який учинок завжди має наслідки
Пустощі чи правопорушення?
|
135-138
139-141
|
||
29
|
Україна на карті світу
|
142-145
|
||
Людина і світ
|
||||
30
|
Ми всі різні. Що не край, то звичай
|
146-149
|
||
31
|
Народні промисли України. Народні свята
|
150-153
|
||
32
|
Пам’ятні дати. Перевір свої досягнення
|
154-157
|
||
33
|
Підсумковий урок за рік
|
|||
34
|
Резервний урок.
|
|||
Календарно-тематичний план
уроків курсу «Українська мова» 3 клас
(до
підручника О. Н. Хорошковської, Г. І. Охоти, Н. І. Яновицької)
(70
годин, із них 2 години — резервні, 2 години на тиждень)
Номер уроку
|
Тема
|
Зошит
|
Дата проведення
|
Примітки
|
||||||
Тема 1 (10год) Культура мовлення. Звуки і букви.
Алфавіт.
|
||||||||||
1
|
Усне й
писемне мовлення. Культура мовлення. Діалог
|
1-2,3
|
||||||||
2
|
Усне й
писемне мовлення. Правила писемного мовлення.
|
4
|
||||||||
3
|
Усне й писемне
мовлення. Правила запису діалогу.
|
5-6
|
||||||||
4
|
Усне й писемне
мовлення. Розігрування діалогів.
|
7-8
|
||||||||
Звуки і букви. Алфавіт
|
||||||||||
5
|
Звуки
мовлення й позначення їх на письмі
буквами.
Алфавіт
|
9-10
|
||||||||
6
|
Алфавіт. Велика буква.
|
11-12
|
||||||||
7
|
Велика буква
|
13
|
||||||||
8
|
Голосні
звуки. Позначення їх буквами. Склад, наголос
|
14
|
||||||||
9
|
Голосні
звуки. Звукове значення букв я, ю, є, ї
|
15
|
||||||||
10
|
Попрацюй самостійно. «Пустотливі
букви» . Повторення вивченого.
|
|||||||||
Тема 2 (16 год) Звуки і букви (продовження)
|
||||||||||
11
|
Приголосні
звуки
|
16-17
|
||||||||
12
|
Тверді
й м’які приголосні звуки. Звук [ц’]
|
18-19
|
||||||||
13
|
Буква
м’який знак (ь)
|
20
|
||||||||
14
|
Тверді й
м’які приголосні звуки. Звук [ц’].
Позначення
м’якості приголосного звука [ц’] буквами і, я, ю
|
21
|
||||||||
15
|
Вживання
м’якого знака (ь) після букви ц
|
22
|
||||||||
16
|
Вживання
м’якого знака (ь) після букви ц у кінці слів
|
22
|
||||||||
17
|
Позначення м’якості
приголосних перед о
|
23
|
||||||||
18
|
Позначення
м’якості приголосних м’яким знаком (ь). Сполучення букв ьо та
йо
|
24
|
||||||||
19
|
Подовження
м’яких приголосних звуків
і
позначення їх на письмі двома буквами
|
25-26
|
||||||||
20
|
Подовжені м’які
приголосні звуки
|
27
|
||||||||
21
|
Тверді й пом’якшені
приголосні перед и, і
|
28-29
|
||||||||
22
|
Відсутність
м’якого знака (ь) після букв, що позначають
тверді
приголосні звуки
|
30
|
||||||||
23
|
Тверді
приголосні в кінці слів. Діалог
|
31
|
||||||||
24
|
Апостроф
|
32
|
||||||||
25
|
Апостроф
35
|
33-34
|
||||||||
26
|
Розвиток мовлення.
Складання
розповіді за
малюнком
Контрольне списування
|
|||||||||
Тема 3 (12
год)
Слово.
Лексичне значення слова. Будова слова
|
||||||||||
27
|
Лексичне значення
слова
|
37
|
||||||||
28
|
Лексичне значення
слова. Синоніми
|
38-39
|
||||||||
29
|
Синоніми. Редагування
тексту
|
40-41
|
||||||||
30
|
Антоніми
— слова з протилежним значенням
|
42-43
|
||||||||
31
|
Багатозначність
слів.
|
44-45
|
||||||||
32
|
Пряме
й переносне значення слів
|
46-47
|
||||||||
33
|
Будова
слова. Основа слова. Закінчення
|
1
|
||||||||
34
|
Змінювання
закінчень слів — назв предметів
|
2
|
||||||||
35
|
Споріднені
слова. Корінь
|
3
|
||||||||
36
|
Чергування
голосних і приголосних звуків
у
корені слова
|
4
|
||||||||
37
|
Чергування
голосних і приголосних звуків у корені слова.
|
5
|
||||||||
38
|
Перевірка
мовних знань і вмінь (мовна тема)
|
|||||||||
Тема 4 (12 год) Будова слова
|
||||||||||
39
|
Префікси.
Утворення споріднених слів за допомогою
префіксів без-;
роз-
|
6-7
|
||||||||
40
|
Префікси
з-, с-
|
8
|
||||||||
41
|
Апостроф
після префіксів
|
9-10
|
||||||||
42
|
Суфікс.
Утворення споріднених слів за допомогою суфіксів
|
11
|
||||||||
43
|
Вимова й
правопис суфіксів. Суфікси -ськ-, -зьк-, -цьк-
|
12
|
||||||||
44
|
Ненаголошені
голосні в корені слова
|
13-14
|
||||||||
45
|
Ненаголошені
голосні в корені слова.
|
15-16
|
||||||||
46
|
Дзвінкі
та глухі приголосні в корені слова
|
17
|
||||||||
47
|
Дзвінкі та
глухі приголосні в корені слова.
|
18
|
||||||||
48
|
Написання
слів типу сонце, серце, чесний
|
19
|
||||||||
49
|
Відсутність
подвоєння в словах типу клас, група, колектив
|
20
|
||||||||
50
|
Перевірка
мовних знань і вмінь
|
21-22
|
||||||||
Тема 5 ( 8 год) Синтаксичні відомості
|
||||||||||
51
|
Словосполучення.
Головне й залежне слово в
словосполученні
|
|||||||||
52
|
Словосполучення.Чергування
приголосних перед
закінченням -і
|
24
|
||||||||
53
|
Речення.
Види речень за метою висловлювання
|
25
|
||||||||
54
|
Головні
й другорядні члени речення
|
26-27
|
||||||||
55
|
Головні
й другорядні члени. Поширені речення
|
28
|
||||||||
56
|
Головні й
другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні 31
|
29-30
|
||||||||
57
|
Складне
речення
|
32
|
||||||||
58
|
Звертання
в питальних і спонукальних реченнях. Розділові знаки при звертанні. Перевірка мовних знань і вмінь
|
33
|
||||||||
Тема 6 ( 8год) Текст
|
||||||||||
59
|
Що
таке текст. Тема й основна думка тексту
|
34
|
||||||||
60
|
Упорядкування
й складання текстів. Зв’язок між реченнями тексту.
Абзац
|
35
|
||||||||
61
|
Зв’язок
між реченнями тексту. Структура та план тексту
|
36-37
|
||||||||
62
|
Типи
текстів.
Текст-розповідь
|
38
|
||||||||
63
|
Текст-опис.
|
39-40
|
||||||||
64
|
Текст-міркування.
Переказ тексту
|
41-43
|
||||||||
65
|
Вживання
речень у діалогах. Діалог.
|
44
|
||||||||
66
|
Перевірка
мовних знань і вмінь. Диктант Повторення вивченого
матеріалу за рік.
|
45
|
||||||||
67
|
Резервний урок.
|
|||||||||
68
|
Резервний урок.
|
|||||||||
69
|
Резервний урок.
|
|||||||||
70
|
||||||||||
Зведений
перелік перевірних робіт, які проводяться в 1-4 класах
Вид перевірки
|
1 клас
|
2 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
||||
Ісем.
|
ІІсем.
|
Ісем.
|
ІІсем.
|
Ісем.
|
ІІсем.
|
Ісем.
|
ІІсем.
|
|
Аудіювання
|
–
|
–
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Діалог
|
–
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
Усний переказ
|
–
|
–
|
–
|
1
|
–
|
–
|
–
|
–
|
Усний твір
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
1
|
–
|
1
|
Читання
|
–
|
1
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
Письмовий переказ
|
–
|
–
|
–
|
–
|
–
|
1
|
1
|
1
|
Перев мовних знань і вмінь
|
–
|
–
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Диктант
|
–
|
–
|
1
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Списування
|
–
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Заг. кільк. перев. за сем.
|
–
|
2
|
6
|
7
|
7
|
8
|
8
|
8
|
Календарно-тематичний план
уроків
літературного читання. 3 клас
до підручника О.
Н. Хорошковської, Г. І. Охоти
Номер уроку
|
Тема
|
Дата проведення
|
Примітки
|
||||
I семестр (31 год.)
|
|||||||
Тема 1 (9 год.)
Усна народна творчість
|
|||||||
1
|
Усна народна творчість. «Народна мова»
Колискові пісні.
|
||||||
2
|
Усна народна творчість.
Дитячі ігри, забави. Потішки. Лічилки
|
||||||
3
|
Усна
народна творчість.
Хороводи.
Народна гра «Мак»
|
||||||
4
|
Усна
народна творчість.
Ігровий фольклор. Скоромовки
|
||||||
5
|
Усна
народна творчість.
Прислів’я,
приказки
|
||||||
6
|
Усна народна творчість. Загадки.
Українські народніказки. Казка «Колосок»
|
||||||
7
|
Усна
народна творчість.
Казка «Колобок»
|
||||||
8
|
Усна народна творчість.
Казка «Дружні
звірі»
|
||||||
9
|
Усна народна творчість. Позакласне читання.
Підсумковий урок
|
||||||
.
Тема 2 (16
год.) Осінь така мила.
Все
— із доброго чи злого — починається з малого
|
|||||||
10
|
П.
Тичина «Осінь така мила», «А я у гай ходила», «Вечір», «Слово», О.Олесь
«Вишиває осінь…»,
Євгенія Горєва «Ходить осінь в дібровоньці»
|
||||||
11
|
Казка
Ірини Прокопенко «Як берізка листя
роздарувала»
|
||||||
12
|
Казка
Галини Демченко «Сонцевик-
чарівник
і холодний вітер»
|
||||||
13
|
Українська
народна пісня «Ходить
гарбуз
по городу»; Т. Коломієць «Хліб»
|
||||||
14
|
М. Слабошпицький «Папуга з осінньої
гілки»
|
||||||
15
|
А. Кислій «Про що розповів вітер»
|
||||||
16
|
Олександр
Олесь «Білі гуси», Яків
Щоголів «Осінь». Поняття про риму
|
||||||
17
|
Перші спроби віршування
|
||||||
18
|
Розвиток мовлення.
Осінь
така мила… Розповідаємо за малюнком
|
||||||
19
|
М. Сингаївський «Дощ із краплі
починається»,
О. Буцень «На вулиці» |
||||||
20
|
Я. Пінясов «Ким бути і ким не бути»
|
||||||
21
|
Ю. Ярмиш
«Два Івани»
|
||||||
22
|
О. Хорошковська «Поезія Грицька Бойка» |
||||||
23
|
Народна
казка «Бісер і нитка»
|
||||||
24
|
М.
Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку»
|
||||||
25
|
Осінь
така мила… Підсумковий урок
|
||||||
.
Тема 3 (19 год.) Заходь, заходь, сніжна зимонько!
На щастя, на
здоров’я, на Новий рік…
|
|||||||
26
|
А.
М’ястківський
«Випав
сніг», В. Сухомлинський «Як синичка будить мене»
|
||||||
27
|
Розвиток мовлення.
|
||||||
28
|
Олена
Пчілка «Дивна хатка» (Небилиця)
|
||||||
29
|
Л. Письмена
«Чарівна гостя»
|
||||||
30
|
М.
Рильський «Новорічна - нескінченна»,
Г. Бойко «Новорічне свято»
|
||||||
31
|
Колядки
на Різдво. В. Гринько «На колядку»,
Н. Любиченко «Колядка», С. Когут «Щедрий вечір»
|
||||||
32
|
А. М’ястківський «Сію, вію, посіваю»; «Засівальна»
|
||||||
33
|
Позакласне читання.
|
||||||
34
|
«Казка про січень»,Л.
Костенко «Пряля»
|
||||||
35
|
П.
Воронько «Сніжинки», Л. Первомайський «Срібні дерева»,
В. Сухомлинський «Хлопчик і сніжинка»
|
||||||
36
|
П.
Бондарчук «Їхала зима»
|
||||||
37
|
М.
Рильський «Як не любити зими сніжно-синьої»,
Т.
Коломієць «Снігова казка», Є. Гуцало «Ходить Баба Снігова»
|
||||||
38
|
С. Коляда «Омелюхи»
|
||||||
39
|
В. Скуратівський «Чого лютий лютим зветься»,
О. Сенатович
«Лютий» Підсумковий урок
|
||||||
40
|
Ю. Старостенко «Лісові розмови»
|
||||||
41
|
Г.
Бондаренко «Коли зима зустрічається з весною»,
С. Черкасенко «Зима і весна»
|
||||||
42
|
Є. Гуцало «Зайці», Л. Костенко «Баба Віхола»
|
||||||
43
|
І. Бондарчук «Зимова пригода»
|
||||||
44
|
Підсумковий
урок за темою «На щастя, на здоров’я,
на
Новий рік…»
|
||||||
Тема 4 (12 год.)
Одвічні цінності.
Вже
повсюди йде весна.
|
|||||||
45
|
М.
Романіка «Як хліб ходить»
|
||||||
46
|
М. Стельмах «Мій дідусь»
|
||||||
47
|
О.
Моторний «Мудрі порадники»,
«Батьківські
поради» (З народного)
|
||||||
48
|
Казка
«Березень», В. Бичко «Підсніжник»
|
||||||
49
|
Тарас
Григорович Шевченко — видатний український поет, Т. Шевченко «Світає…», «Тече вода з-під явора»
|
||||||
50
|
О.
Іваненко «Як Тарас учився в школі» (уривок з повісті «Тарасові шляхи»)
|
||||||
51
|
Укр.
нар. казка «Як Квітень до
Березня в гості їздив», В. Сухомлинський
«Весняний вітер»
|
||||||
52
|
С.
Носань «День блакитної весни», К. Перелісна «Верба», українська народна пісня
«Весна красна»
|
||||||
53
|
В.
Чухліб «Журавлі- Веселики»,
А.
Костецький «Починається весна»
|
||||||
54
|
«Улюблений
дитячий поет», А. Костецький «Як зробити день веселим», «Хвостата мова», «Все
не так»
|
||||||
55
|
В.
Скуратівський «Веснянки», Олександр Олесь «Веснянка»
|
||||||
56
|
Розвиток мовлення.
Розповідаємо
за малюнком
|
||||||
Тема
5 (10 год.) Край, у якому ти живеш.
|
|||||||
57
|
О.
Хорошковська «Наша Батьківщина», І. Січовик «Україна», В. Латанський
«Україна»
|
||||||
58
|
О. Хорошковська «Київ — столиця України».
|
||||||
59
|
Державні
символи України.
Д.
Павличко «Наш прапор», П. Чубинський «Гімн»,
В.
Паронова «Наш герб — тризуб»
|
||||||
60
|
В.
Скуратівський «Народні
цінності»,
Д. Павличко «Два кольори»
|
||||||
61
|
О.
Хорошковська «Як вірш став піснею»,
В. Лебедова «Чом, чом, чом, о земле ти моя…»
|
||||||
62
|
С.
Алексєєв «Плавуча батарея»,
М. Упеник «Пам’ятник» |
||||||
63
|
Д.
Ткач «Моя мама», В. Гринько «Мама»
|
||||||
64
|
Ліна
Костенко — улюблена письменниця українського народу. Л. Костенко «Вербові
сережки», «Польові дзвіночки»
|
||||||
65
|
І.
Прокопенко «Сонце, сонечко та
соняшник»,
О.
Лупій «Дорожчої нема»
|
||||||
66
|
Підсумок
вивченого за рік
|
||||||
67
|
|||||||
68
|
|||||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий