Поиск по этому блогу

4 сент. 2016 г.

календарное планирование уроков 3 класс

                     Календарне планування курсу «Я у свiті» у 3 класі
                                             за підручником „Я у світі”, автор Бібік Н. М.
                                         34 години , 1 год на тиждень

№ уроку
Тема уроку
Стор.
Дата
                    
                         Тема 1 (8 год.)   Людина

1.

Людина — частина природи. Людина — частина суспільства
5-8


2

Школа вчить, як на світі жить
9-14


3

Держава освічених людей
15-21


4

Учимося учитися
22-23


5

Що таке людське «Я»
24-25


6

Яким бути?
26-28


7

Як досягти успіху .
29-32


8

Хочеш бути щасливим, не будь лінивим
33-34

                  
                          Тема 2 (11 год.)   Людина серед людей

9

Сім’я. Родовідне дерево
35-39


10

Обов’язки в сім’ї
40-43


11

Жити по совісті. Сімейний календар
43-47


12

Школа. Основні правила школяра. Проект «Історія моєї школи»
48-55


13
Правила поведінки. Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як треба вітатися
56-62


14

Як поводитись у громадських місцях
63-69


15

Людські чесноти
70-75


16

Людина має творити добро
75-80


17

Додержуй даного тобою слова
81-84


18

Намагайся не обманювати
85-90


19

Не можна брати чуже
90-91

                    
                         Тема 3 (14 год.)   Людина в суспільстві. Людина і світ

20

Суспільство
92


21

Україна — незалежна держава
93-96


22
Де ти живеш. Твоя країна — Україна
 Історичні скарби України
96100
101-104


23

Символи держави
104-107


24

Подорож картою України
108-113


25
Природні скарби України.
Господарська діяльність у деяких містах України
114-117


26

Славетні українці
117-124


27
Правила життя в суспільстві
Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини
124-131
132-135


28
 Будь-який учинок завжди має наслідки
 Пустощі чи правопорушення?
135-138
139-141


29

Україна на карті світу
142-145


                              Людина і світ



30

Ми всі різні. Що не край, то звичай
146-149


31

Народні промисли України. Народні свята
150-153


32

Пам’ятні дати. Перевір свої досягнення
154-157


33

Підсумковий урок за рік



34

Резервний урок.





Календарно-тематичний план
уроків курсу «Українська мова» 3 клас
(до підручника О. Н. Хорошковської, Г. І. Охоти, Н. І. Яновицької)
(70 годин, із них 2 години — резервні, 2 години на тиждень)

Номер уроку
Тема
 Зошит
Дата проведення
Примітки

                     Тема 1 (10год)    Культура мовлення. Звуки і букви. Алфавіт.

1
Усне й писемне мовлення. Культура мовлення. Діалог
1-2,3



2
Усне й писемне мовлення. Правила писемного мовлення.
4



3
Усне й писемне мовлення. Правила запису діалогу.
5-6



4
 Усне й писемне мовлення. Розігрування діалогів.
7-8



                    Звуки і букви. Алфавіт

5
Звуки мовлення й позначення їх на письмі
буквами. Алфавіт
9-10



6
Алфавіт. Велика буква.
11-12



7
Велика буква
13



8
Голосні звуки. Позначення їх буквами. Склад, наголос
14



9
Голосні звуки. Звукове значення букв я, ю, є, ї
15



10
Попрацюй самостійно. «Пустотливі букви»                 . Повторення вивченого.





         Тема 2 (16 год)     Звуки і букви (продовження)




11
Приголосні звуки
16-17



12
Тверді й м’які приголосні звуки. Звук [ц’]
18-19



13
Буква м’який знак (ь)
20



14
Тверді й м’які приголосні звуки. Звук [ц’].
Позначення м’якості приголосного звука [ц’] буквами і, я, ю
21



15
Вживання м’якого знака (ь) після букви ц
22



16
Вживання м’якого знака (ь) після букви ц у кінці слів
22



17
Позначення м’якості приголосних перед о
23



18
Позначення м’якості приголосних м’яким знаком (ь). Сполучення букв ьо та йо
24



19
Подовження м’яких приголосних звуків
і позначення їх на письмі двома буквами
25-26



20
Подовжені м’які приголосні звуки
27



21
Тверді й пом’якшені приголосні перед и, і
28-29



22
Відсутність м’якого знака (ь) після букв, що позначають
тверді приголосні звуки
30



23
Тверді приголосні в кінці слів. Діалог
31



24
Апостроф
32



25
Апостроф                                                                                                      35
33-34


26
Розвиток мовлення. Складання розповіді за малюнком
Контрольне списування





                          Тема 3 (12 год)                                                 Слово. Лексичне значення слова.   Будова слова                




27
Лексичне значення слова
37



28
Лексичне значення слова. Синоніми
38-39



29
Синоніми. Редагування тексту
40-41



30
Антоніми — слова з протилежним значенням
42-43



31
Багатозначність слів.
44-45


32
Пряме й переносне значення слів
46-47



33
Будова слова. Основа слова. Закінчення
1



34
Змінювання закінчень слів — назв предметів
2



35
Споріднені слова. Корінь
3



36
Чергування голосних і приголосних звуків
у корені слова
4



37
Чергування голосних і приголосних звуків у корені слова.
5



38
Перевірка мовних знань і вмінь (мовна тема)





          Тема 4 (12 год)       Будова слова




39
Префікси. Утворення споріднених слів за допомогою
префіксів без-; роз-
6-7



40
Префікси з-, с-
8



41
Апостроф після префіксів
9-10



42
Суфікс. Утворення споріднених слів за допомогою суфіксів
11



43
Вимова й правопис суфіксів. Суфікси -ськ-, -зьк-, -цьк-
12



44
Ненаголошені голосні в корені слова
13-14



45
Ненаголошені голосні в корені слова.
15-16



46
Дзвінкі та глухі приголосні в корені слова
17



47
Дзвінкі та глухі приголосні в корені слова.
18



48
Написання слів типу сонце, серце, чесний
19


49
Відсутність подвоєння в словах типу клас, група, колектив
20



50
Перевірка мовних знань і вмінь
21-22




      Тема 5 ( 8 год)     Синтаксичні відомості




51
Словосполучення. Головне й залежне слово в словосполученні




52
Словосполучення.Чергування приголосних перед закінченням -і
24



53
Речення. Види речень за метою висловлювання
25



54
Головні й другорядні члени речення
26-27



55
Головні й другорядні члени. Поширені речення
28



56
Головні й другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні                   31
29-30


57
Складне речення
32



58
Звертання в питальних і спонукальних реченнях.            Розділові знаки при звертанні.                                            Перевірка мовних знань і вмінь
33




             Тема 6 ( 8год)   Текст 




59
Що таке текст. Тема й основна думка тексту
34



60
Упорядкування й складання текстів.                                     Зв’язок між реченнями тексту. Абзац
35



61
Зв’язок між реченнями тексту. Структура та план тексту
36-37



62
Типи текстів. Текст-розповідь
38



63
Текст-опис.
39-40



64
Текст-міркування. Переказ тексту
41-43



65
Вживання речень у діалогах. Діалог.
44



66
Перевірка мовних знань і вмінь. Диктант                   Повторення вивченого матеріалу за рік.
45



67
Резервний урок.




68
Резервний урок.




69
Резервний урок.




70







                Зведений перелік перевірних робіт, які проводяться в 1-4 класах

Вид перевірки
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
Ісем.
ІІсем.
Ісем.
ІІсем.
Ісем.
ІІсем.
Ісем.
ІІсем.
Аудіювання
1
1
1
1
1
1
Діалог
1
1
1
Усний переказ
1
Усний твір
1
1
Читання
1
Письмовий переказ
1
1
1
Перев мовних знань і вмінь
2
2
2
2
2
2
Диктант
1
2
2
2
2
2
Списування
1
1
1
1
1
1
1
Заг. кільк. перев. за сем.
2
6
7
7
8
8
8


                                   Календарно-тематичний план
уроків літературного читання. 3 клас
до підручника О. Н. Хорошковської, Г. І. Охоти

Номер уроку
Тема
Дата проведення
Примітки

I семестр (31 год.)




Тема 1 (9 год.)         Усна народна творчість   




1
Усна народна творчість. «Народна мова»
Колискові пісні.




2
Усна народна творчість.
Дитячі ігри, забави. Потішки. Лічилки




3
Усна народна творчість.
Хороводи. Народна гра «Мак»




4
Усна народна творчість.
 Ігровий фольклор. Скоромовки




5
Усна народна творчість.
Прислів’я, приказки




6
Усна народна творчість. Загадки.
Українські народніказки. Казка «Колосок»




7
Усна народна творчість.
 Казка «Колобок»




8
Усна народна творчість.
 Казка «Дружні звірі»




9
Усна народна творчість. Позакласне читання.
Підсумковий урок




.
     Тема 2 (16 год.)    Осінь така мила.
  Все — із доброго чи злого — починається з малого




10
П. Тичина «Осінь така мила», «А я у гай ходила», «Вечір», «Слово», О.Олесь «Вишиває осінь…»,
Євгенія Горєва «Ходить осінь в дібровоньці»




11

Казка Ірини Прокопенко «Як берізка листя роздарувала»




12
Казка Галини Демченко «Сонцевик-
чарівник і холодний вітер»




13
Українська народна пісня «Ходить
гарбуз по городу»; Т. Коломієць «Хліб»




14

М. Слабошпицький «Папуга з осінньої гілки»




15

А. Кислій «Про що розповів вітер»




16
Олександр Олесь «Білі гуси», Яків
Щоголів «Осінь». Поняття про риму




     17

Перші спроби віршування




18

Розвиток мовлення.
Осінь така мила… Розповідаємо за малюнком




19

  М. Сингаївський «Дощ із краплі починається»,
О. Буцень «На вулиці»




20
      
Я. Пінясов «Ким бути і ким не бути»




21

Ю. Ярмиш «Два Івани»




22

О. Хорошковська «Поезія Грицька Бойка»




23

Народна казка «Бісер і нитка»




24

М. Трублаїні «Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку»




25

Осінь така мила… Підсумковий урок





.
 Тема 3 (19 год.)    Заходь, заходь, сніжна зимонько!
                               На щастя, на здоров’я, на Новий рік…




26
А. М’ястківський
«Випав сніг», В. Сухомлинський «Як синичка будить мене»




27
Розвиток мовлення.





28

Олена Пчілка «Дивна хатка» (Небилиця)




29

Л. Письмена «Чарівна гостя»




30

М. Рильський «Новорічна - нескінченна»,
Г. Бойко «Новорічне свято»




31

Колядки на Різдво. В. Гринько «На колядку»,
Н. Любиченко «Колядка», С. Когут «Щедрий вечір»



32

А. М’ястківський «Сію, вію, посіваю»; «Засівальна»




33

Позакласне читання.




34

«Казка про січень»,Л. Костенко «Пряля»




35

П. Воронько «Сніжинки», Л. Первомайський «Срібні дерева»,
В. Сухомлинський «Хлопчик і сніжинка»




36

П. Бондарчук «Їхала зима»




37
М. Рильський «Як не любити зими сніжно-синьої»,
Т. Коломієць «Снігова казка», Є. Гуцало «Ходить Баба Снігова»




38

С. Коляда «Омелюхи»




39

В. Скуратівський «Чого лютий лютим зветься»,
О. Сенатович «Лютий» Підсумковий урок




40

Ю.  Старостенко «Лісові розмови»




41

Г. Бондаренко «Коли зима зустрічається з весною»,
 С. Черкасенко «Зима і весна»




42

Є. Гуцало «Зайці», Л. Костенко «Баба Віхола»




43

І. Бондарчук «Зимова пригода»



    
     44

Підсумковий урок за темою «На щастя, на здоров’я,
на Новий рік…»





        Тема 4 (12 год.)    Одвічні цінності.
                                      Вже повсюди йде весна.




45

М. Романіка «Як хліб ходить»




46

М. Стельмах «Мій дідусь»




47
О. Моторний «Мудрі порадники»,
«Батьківські поради» (З народного)




48

Казка «Березень», В. Бичко «Підсніжник»




49
Тарас Григорович Шевченко — видатний український поет, Т. Шевченко «Світає…», «Тече вода з-під явора»



    
     50

О. Іваненко «Як Тарас учився в школі» (уривок з повісті «Тарасові шляхи»)




51

Укр. нар. казка «Як Квітень до Березня в гості їздив», В. Сухомлинський «Весняний вітер»






52


С. Носань «День блакитної весни», К. Перелісна «Верба», українська народна пісня «Весна красна»




53
В. Чухліб «Журавлі- Веселики»,
А. Костецький «Починається весна»




54
«Улюблений дитячий поет», А. Костецький «Як зробити день веселим», «Хвостата мова», «Все не так»




55

В. Скуратівський «Веснянки», Олександр Олесь «Веснянка»




56
 Розвиток мовлення.
Розповідаємо за малюнком





Тема 5 (10 год.)    Край, у якому ти живеш.





57
О. Хорошковська «Наша Батьківщина», І. Січовик «Україна», В. Латанський «Україна»




58

 О. Хорошковська «Київ — столиця України».




59
Державні символи України.
Д. Павличко «Наш прапор», П. Чубинський «Гімн»,
В. Паронова «Наш герб — тризуб»




60
В. Скуратівський «Народні
цінності», Д. Павличко «Два кольори»




61
О. Хорошковська «Як вірш став піснею»,
 В. Лебедова «Чом, чом, чом, о земле ти моя…»




62
С. Алексєєв «Плавуча батарея», 
М. Упеник «Пам’ятник»




63

Д. Ткач «Моя мама», В. Гринько «Мама»




64
Ліна Костенко — улюблена письменниця українського народу. Л. Костенко «Вербові сережки», «Польові дзвіночки»




65
І. Прокопенко «Сонце, сонечко та соняшник»,
О. Лупій «Дорожчої нема»




66

Підсумок вивченого за рік



67




68





Комментариев нет:

Отправить комментарий