Поиск по этому блогу

16 авг. 2015 г.

 Математика
(за підручником М.В. Богдановича, Т.П. Лишенка)

Урок
  №
                          
                                Тема уроку
Кіль-
кість
год.

Дата

При-мітки
   
                         1 семестр-   год.
Тема 1 (    год.)
 Узагальнення і систематизація математичних уявлень, сформованих у передшкільний період. Нумерація чисел 1 і 2.



 
  
    1
Лічба предметів, їх розміщення у просторі і кількісне порівняння (способом складання пар). Порівняння предметів за розміром. Правила лічби. Підготовчі вправи до написання цифр.





    2
Лічба предметів. Об’єднання предметів в групу за спільною ознакою. Поняття «на», «над», «кожний», «крім», «всередині», «в центрі», «останні», «ліворуч», «праворуч», «попереду».





    3
Порядкова лічба. Поняття «стільки ж», «більше- менше», «вгорі- знизу», «порівну», «пара предметів», «швидше- повільніше». Об’єднання предметів за спільною ознакою. Написання паличок.





    4
Лічба предметів. Розміщення об’єктів на площині та у просторі. Ознаки, пов’язані з поняттям величини. Підготовка до письма цифр.




    5
Один і багато. Число і цифра. Співвідношення числа і цифри. Написання елементів цифр 1 і 2.



  
    6
Число і цифра 1.
Прямі, криві і ломані лінії.





    7
Число і цифра 2.Монети вартістю 1 копійка, 2 копійки. Сукупність предметів (множина), кількість елементів сукупності (множини), частина сукупності предметів (підмножини) .




    8
Лічба предметів. Порівняння предметних множин за кількістю елементів. Поняття «найдовший», «найко-ротший», «однакової довжини». Написання цифр 1 і 2.




    9
Числа 1 і 2. Порівняння чисел 1 і 2. Знаки «більше», «менше», «дорівнює». Написання знаків і цифр 1 і 2.






Тема 2 (    год.)
Нумерація чисел від 3 до 6. Дія додавання.





   10
Число і цифра 3.Порівняння чисел у межах 3.Написання цифри 3.Поняття «короткий», «довгий», «товстий», «тонший».



   11
Склад числа 3.Трикутник.
Попереднє і наступне число.



  
   12
Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння в межах 4. Чотирикутник. Розпізнавання геометричних фігур.




   13
Склад числа 4. Порівняння чисел у межах 4.Написання вивчених цифр.




   14
Лічба предметів. Повторення складу чисел 3 і 4. Порівняння чисел у межах 4. Розбиття груп об’єктів на підгрупи за спільною ознакою.




   15
Число і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел у межах 5. Порядкова і кількісна лічба.



  
   16
Склад числа 5. Порівняння чисел у межах 5.
 П’ятикутник.




   17
Ознайомлення з дією додавання. Знак «плюс». Складання прикладів на додавання за предметними малюнками. Написання вивчених цифр.




   18
Складання виразів, що містять додавання за малюнками. Монета вартістю 5 копійок. Порівняння чисел у межах 5. Порівняння за віком: «старший», «молодший».




   19
Число і цифра 6. Написання цифри 6. Порівняння чисел у
Межах 6.Складання і читання прикладів на додавання.




   20
Склад числа 6. Складання і читання прикладів на додавання.




   21
Повторення складу числа 6.Розпізнавання многокутників.
Геометрична фігура «куля».






Тема 3 (   год.)
Нумерація чисел від 7 до 10.





   22
Число і цифра 7. Написання цифри 7. Порівняння чисел у
межах 6.Складання і читання прикладів.




   23
Склад числа 7.Дні тижня. Написання вивчених цифр. Поняття «сьогодні», «учора», «завтра».




   24
Перетин прямих. Точка, промінь, відрізок. Порівняння відрізків за довжиною. Обчислення значень виразів, що містять додавання.




   25
Число і цифра 8. Написання цифри 8. Пряма і зворотна лічба. Додавання трьох доданків.




   26
Склад числа 8. Запис складу числа 8 за допомогою додавання двох чисел. Сантиметр.




   27
Вимірювання довжини відрізків за допомогою лінійки. Повторення складу чисел 7 і 8. Написання вивчених цифр.




   28
Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у
межах 9. Вимірювання і порівняння довжини відрізків.




   29
Склад числа 9. Порівняння чисел у межах 9. Складання і розв’язування прикладів на додавання.




   30
Число 10. Запис числа 10 двома цифрами. Пряма і зворотна лічба в межах 10. Порівняння чисел у межах 10.




   31
Склад числа 10. Послідовність чисел у межах 10.Складання прикладів за малюнками. Розпізнавання геометричних фігур.




   32
Повторення складу чисел 9 і 10. Складання, запис і читання рівностей. Розпізнавання геометричних фігур. Написання вивчених цифр.




   33
Підсумковий урок по темі.
Перевірна робота.





Тема 4 (   год.)
Ознайомлення з математичними термінами.
Дія віднімання.





   34
Ознайомлення з термінами «доданок» і «сума». Знаходження суми за допомогою числового відрізка. Складання прикладів на додавання.




   35
Повторення складу чисел 5і 6. Складання рівностей за малюнками. Обчислення значень виразів, що містять додавання, за допомогою предметних малюнків.




   36
Ознайомлення з дією віднімання. Знак «мінус». Складання прикладів на віднімання.




   37
Зв’язок дій додавання і віднімання. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання. Побудова відрізків заданої довжини.




   38
Складання і запис виразів на віднімання, з виразів, що містять додавання. Побудова відрізків заданої довжини.




   39
Число і цифра 0. Написання цифри 0. Порівняння чисел з 0. Віднімання рівних чисел.




   40
Обчислення значень виразів, що містять додавання і віднімання 0 і 1.Порівняння чисел у межах 10. Розпізнавання геометричних фігур.




   41
Ознайомлення з поняттям і терміном «задача». Складові частини задачі. Складання і розв’язування задач на знаходження суми і остачі.




   42
Послідовність чисел від 0 до 10.порівняння чисел у межах 10. Складання і розв’язування задач за малюнками.




   43
Повторення вивченого матеріалу. Складання і розв’язування задач за малюнками.




   44
Повторення вивченого матеріалу.
 Перевірна робота.





Тема 5  (    год.)
Складання таблиць додавання і віднімання
чисел 1, 2, 3, 4.





   45
Складання таблиць додавання і віднімання числа 1. Знаходження значення виразів виду 4+1+1, 10-1-1. Складання та розв’язування задач.




   46
Складання таблиць додавання і віднімання числа 2.
Порівняння виразу і числа. Побудова відрізків.




 
   47
Вправи та задачі на засвоєння додавання і віднімання числа 2. Порівняння виразу і числа. Знаходження значень виразів виду 10-2-2, 10-2-1, 4+2+2.
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.





   48
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Вправи та задачі на засвоєння додавання і віднімання числа 2.
Повторення складових частин задачі.




 
   49
Складання таблиць додавання і віднімання числа 3. Складання та розв’язування задач, які містять поняття «стільки ж, скільки…» та задач на знаходження остачі. Обчислення значень виразів на дві дії.




   50
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Складання та розв’язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.





   51
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел 1, 2, 3. Складання виразів за числовими відрізками і схемами, обчислення значень виразів. Побудова відрізка заданої довжини.





   52
Ознайомлення з термінами «зменшуване», «від’ємник», «різниця». Складання та розв’язування задач на знаходження суми й остачі. Побудова відрізка заданої довжини.





   53
Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Побудова відрізків заданої  довжини.
Порівняння виразів і чисел.




   54
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Кругові вирази.
Побудова геометричних фігур за зразком.




   55
Складання та розв’язування задач на знаходження суми й остачі. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Побудова геометричних фігур за зразком.






Тема 6.  (   год.)
Складання таблиць додавання і віднімання
чисел 5, 6, 7.





   56
Складання таблиць додавання і віднімання числа 5. Розв’язування задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.




   57
Різницеве порівняння чисел. Кругові вирази. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 5.




   58
Складання та розв’язування задач різних видів. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.
Побудова відрізків заданої  довжини.




   59
Складання таблиць додавання і віднімання числа 6.
Задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізків.





   60
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 6. Розв’язування та порівняння задач на знаходження суми і на збільшення числа на кілька одиниць.




   61
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.
Кругові вирази.




   62
Складання таблиць додавання і віднімання числа 7.
Розв’язування задач різних видів.
Співвідношення виразу та його значення.




   63
Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Порівняння виразів.




   64
Повторення і закріплення вивченого матеріалу.
Узагальнюючий урок за І семестр.





                          2 семестр (   год.)
Тема 7.  (   год.)
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа.





 
   65
Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9.
Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел. Різницеве порівняння довжин відрізків. Кругові вирази.




   66
Знаходження суми довжин двох відрізків. Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.




   67
Літр. Задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння чисел, на знаходження суми.




   68
Літр. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел. Задачі на знаходження остачі.




   69
Кілограм. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Порівняння виразів і чисел.




 
   70
Поняття про вік людини. Залежність суми від зміни одного з доданків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Закріплення назв геометричних фігур.




 
   71
Додавання і віднімання чисел частинами. Додавання і віднімання чисел з використанням числових відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел.




   72
Переставна властивість додавання. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10.






   73
Вправи на засвоєння переставної властивості додавання. Розв’язування  задач на знаходження невідомого доданка, зменшення і збільшення числа на кілька одиниць.
Порівняння виразів.




   74
Контрольна робота по темі.
Повторення вивченого матеріалу.





Тема 8.  (   год.)
Нумерація чисел 11-20. Величини.





   75
Десяток. Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини.




   76
Утворення і назви чисел другого десятка.
Розв’язування задач різних видів.




 
   77
Лічба предметів у межах 20. Порівняння чисел.
Вправи на знаходження пропущеного числа. Розв’язування задач різних видів. Побудова відрізків заданої довжини.




   78
Складання та обчислення значення виразів за малюнками. Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах 10.





   79
Дециметр. Співвідношення між сантиметром і  дециметром. Вимірювання та різницеве порівняння відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Лічба в межах 20.




   80
Лічба в межах 20. Задачі на знаходження суми, на різницеве порівняння чисел. Розв’язування задач зменшення і збільшення числа на кілька одиниць.




   81
Позначення чисел другого десятка цифрами.
Побудова відрізків заданої довжини.




 
   82
Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць.
Послідовність чисел від 1 до 20.
Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел в межах 10.




   83
Письмова нумерація чисел в межах 20. Розв’язування задач зменшення і збільшення числа на кілька одиниць.
Порівняння виразів і чисел.





   84
Складання рівностей на основі переставної властивості додавання та зв’язку дій додавання і віднімання. Розв’язування задач різних видів.
Замкнена і не замкнена ламані лінії.




   85
Лічба в межах 20. Письмова нумерація чисел 11-20.
Записування чисел під диктовку.
Порівняння чисел у межах 20.




   86
Додавання і віднімання виду 10+3, 14-4.
Розв’язування задач на знаходження остачі та на різницеве порівняння чисел.


Тема 9  (   год.)
Величини.






   87
Вправи на засвоєння назв компонентів при додаванні і відніманні. Порівняння виразів і чисел. Підготовчі вправи до розв’язування задач на дві дії.
Вимірювання і запис довжини відрізків.




   88
Лічба в межах 20. Послідовність чисел від 1 до 20.
Попереднє і наступне  числа. Додавання і віднімання виду 14+1, 17-1. Розв’язування задач опрацьованих видів.




   89
Читання, запис і знаходження значень виразів. Закріплення назв компонентів при відніманні. Задачі на різницеве порівняння. Порівняння виразів і чисел.





   90
Читання, запис і знаходження значень виразів. Складання рівностей за малюнками і схемами. Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах 10. Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка.




   91
Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10.




   92
Позначення кінців відрізка буквами. Побудова відрізків заданої довжини. Складання та розв’язування задач на знаходження невідомого доданка за малюнками.




   93
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Читання рівностей різними способами. Побудова відрізків заданої довжини. Вимірювання довжини відрізків.




   94
Складання рівностей із заданою різницею та за малюнками. Нумерація чисел у межах 20. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.




   95
Узагальнена таблиця додавання і віднімання у межах 10. Закріплення назв компонентів при додаванні і відніманні.




   96
Доповнення чисел до 10. Вправи на застосування способу додавання і  віднімання чисел частинами. Закріплення назв компонентів при додаванні і відніманні.




   97
Віднімання числа частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка, на різницеве порівняння.




   98
Вправи на застосування способу додавання і віднімання частинами. Закріплення назв компонентів при додаванні і відніманні.










Тема 10   (   год.)
Нумерація чисел від 21 до 100.





   99
Послідовність чисел від 1 до 20. Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.




  100
Утворення і назви чисел від 40 до 89. Задачі на знаходження остачі.




  101
Утворення і назви чисел від 89 до 100.Лічба в межах 100.
Задачі на знаходження невідомого доданка.
Побудова відрізків.




  102
Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків і одиниць. Розв’язування задач опрацьованих видів.





  103
Рівності. Нерівності. Порівняння чисел і виразів.
Знаки «=», «=». Закріплення чисел у межах 100.
Поняття «сантиметр», «дециметр», «метр».вимірювання метром.





  104
Читання чисел в нумераційних таблицях. Визначення кількості десятків і одиниць у двоцифрових числах. Задачі на збільшення і зменшення чисел на кілька одиниць. Порівняння виразів і чисел.






  105
Письмова нумерація чисел першої сотні. Таблиця чисел першої сотні. Визначення кількості десятків і одиниць у двоцифрових числах. Складання та розв’язування задач на знаходження суми та остачі. Творча робота над задачею.





  106
Письмова нумерація чисел. Послідовність чисел
у межах 100. Записування чисел під диктовку. Порівняння чисел. Грошові банкноти і монети України.
Складання задач на знаходження вартості.





Тема 11   (   год.)
Нумерація чисел від 21 до 100.





  107
Послідовність чисел у межах 100. Одноцифрові і двоцифрові числа. Додавання і віднімання одиниці.






  108
Послідовність чисел у межах 100. Попереднє і наступне числа. Доповнення задач даними, розв’язування складених задач. Вершини, кути, сторони трикутника. Побудова многокутників. Підготовчі вправи до введення задач на дві дії.




  109
Лічба в межах 100. Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач опрацьованих видів.
Прямий кут. Види кутів.






  110
Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Порівняння круглих чисел. Вправи і задачі на закріплення таблиць додавання і віднімання в межах 10.
Підготовчі вправи до введення задач на дві дії.




  111
Поняття «доба», «частини доби», «дні тижня».
Задачі, що містять одиниці часу.





  112
Порівняння та розв’язування задач на знаходження остачі та невідомого доданка. Підготовчі вправи до знаходження невідомого зменшуваного і невідомого від’ємника. Порівняння виразів і чисел.




  113
Одиниці вимірювання часу. Поняття «година», «хвилина»
Побудова відрізків заданої довжини. Складання та обчислення значень виразів за таблицею.





  114
Розрядні доданки. Запис чисел у вигляді суми розрядних доданків. Вправи на закріплення переставної властивості додавання. Розв’язування задач опрацьованих видів.
Елементи многокутників.






Тема 12  (   год.)
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.





  115
Правило додавання двоцифрових чисел виду 34+52.
Задачі на знаходження суми і невідомого доданка.





  116
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел. Складання та розв’язування задач на знаходження суми та на збільшення числа на кілька одиниць. Вимірювання сторін многокутників.




  117
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду 54+30, 54+3.
Порівняння довжини відрізків.




  118
Додавання двоцифрових чисел виду 20+47, 2+47.
Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. Задачі на знаходження суми. Порівняння виразів.




  119
Додавання двоцифрових чисел виду 53+45, 37+2, 20+74.
Розв’язування задач опрацьованих видів.




  120
Порівняння виразів і чисел. Складання та розв’язування задач, подібних до запропонованої. Задачі на різницеве порівняння.





  121
Правило віднімання двоцифрових чисел виду 57-34.
Складання та розв’язування задач на знаходження остачі. Підготовчі вправи до розв’язування задач на дві дії.
Побудова відрізків заданої довжини.




  122
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел. Обернені задачі.
Складання обернених задач.





  123
Віднімання двоцифрових чисел виду 79-40, 79-4.
Складання обернених задач.




  124
Віднімання і додавання двоцифрових чисел.
Складання обернених задач. Підготовчі вправи до розв’язування задач на дві дії.




  125
Віднімання і додавання двоцифрових чисел.
Складання обернених задач. Підготовчі вправи до розв’язування задач на дві дії.





Тема 13   (   год.)
Повторення вивченого. Додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 20.





  126
Доповнення чисел до 10. додавання числа частинами.
Обернені задачі.




  127
Розкладання одноцифрових чисел на два доданки.
Задачі на знаходження остачі та на різницеве порівняння.




  128
Додавання і віднімання чисел частинами.
Короткий запис умови задачі. Порівняння виразів і чисел.




  129
Додавання і віднімання чисел частинами.
Об’ємні фігури: циліндр, куб, куля. Складання обернених задач. Порівняння виразів.




  130
Додавання і віднімання чисел частинами. Задачі на знаходження остачі. Складання задач на різницеве порівняння. Порівняння іменованих чисел.




  131
Доповнення чисел до 10. Закріплення таблиць додавання і віднімання в межах 10. Розв’язування задач опрацьованих видів.




  132

Повторення і закріплення вивченого за рік.




  133

Узагальнюючий урок за рік.





























Навчання грамоти
(за букварем М. С. Вашуленка, І.Н.Лапшиної)

Тема уроку
Дата
Прим

І семестр ( 96 ч)
Тема 1. Добукварный период (12 ч)


1.
Знакомство с букварём, его частями.
Роль чтения в жизни человека. Картинка страны-Украина.


2.
Ознакомление с письменными принадлежностями. Правила посадки, пользования карандашом, ручкой, тетрадью. Раскрашивание. Значение письма


3.
Скоро в школу. Знакомство с букварем, его частями. Беседа о любимых детских играх. Слово. Предложение. Способ условного обозначения предложения.


4.
Повторение правил посадки, положения ручки в руке, тетради на парте. Ориентация на странице. Раскрашивание.


5.
Знакомство. Работа с сюжетным рисунком «Сюрприз». Диалогическая речь. Составление модели предложения.


6.
Закрепление умений пользования письменными принадлежностями. Раскрашивание предметных изображений.


7.
Практическое ознакомление  со словами, которые обозначают название предмета. Работа с детской книгой, слушание сказки «Колобок». . Слог. Деление слов на слоги. Ударение. Ударный слог. Орфоэпическое произношение слов: ель, сосна, верба.


8.
Основная строка. Верхняя и нижняя строчные линии. Изображение в строке прямых элементов.


9.
На уроке Упражнения в слогоделении, чтение слоговых моделей. Слушание, заучивание и проговаривание скороговорок. Работа с детской книгой, слушание рассказа «Крокодил Гена». Практическое ознакомление со словами которые обозначают действие предмета.


10.
Межстрочная линия (надстрочная, подстрочная). Изображение прямых, круглых, полуовальных элементов. Развитие речи, составление рассказа о белочке.


11.
От кареты до ракеты. Работа над слогоделением и ударением. Составление, разыгрывание диалога о любимых играх.


12.
Закрепление умения писать в строке с межстрочной линией. Наклонная линия сетки тетради. Письмо наклонных линий в основной строке и с выходом за нее. Развитие речи.



Тема 2. Добукварный период (12 ч)


13.
На перемене. Составление вопросов-ответов по отдельным фрагментам сюжетного рисунка. Слушан связною высказывания учителя по рисунку, деление его на части, обсуждение каждой части. Порактическое ознакомление со словами которые обозначают признаки предмета.


Тема уроку
Дата
Прим
14.
Работа в полной сетке тетради. Изображение прямых линий с закруглениями. Контроль технических навыков письма.


15.
Сказка «Репка». Гласные звуки. Вычленение, протяжное произношение гласных звуков в словах. Слова-помощники. Работа с детской книгой «Репка».


16.
Развитие речи. Изображение в полной сетке прямых с закруглениями, фигурных элементов. Письмо изученных элементов букв. Закрепление навыков письма.


17.
На экскурсии. Составление модели предложения. Согласные звуки. | Твердые и мягкие согласные. Слияние звуков в слова.


18.
Изображение полуовалов и овалов. Опорная линия для контроля ширины овалов, полуовалов.


19.
Игра «Колечко». Составление высказываний с опорой на рисунок, Слушание, отгадывание, заучивание несложной шарады.


20.
Письмо сложных элементов (прямых с закруглениями). Выделение прямых частей в этих элементах.


21.
Сказка «Муха-цокотуха». Слушание сказки К. Чуковского. Обсуждение поведения героев сказки. Знакомство и работа с кроссвордом. Слияние звуков в словах. Звуковая модель слова.


22.
Сравнение элементов в строках и на рисунке. Нахождение общего.
Письмо верхних петель плавным движением.


23.
Итоговый урок подготовительного периода. Работа с детской книгой. Закрепление изученного. Звуковой анализ слог. Моделирование односложных слов. Чтение моделей предложения, членение предложений на слова.


24.
Закрепление знаний гигиенических правил письма, названий линии графической сетки тетради. Повторение основных графических элементов. Развитие речи.



Тема 3.Букварный период. Буквы А, М, У,Т,ы.


25.
Звуки |а|. |м|; буквы а, м. Вычленение этих звуков в названных словах. Составление слога ма, чтение слова мама. Составление связного высказывания по сюжетному рисунку.


26.
Письмо строчной буквы а. Звуко-буквенный анализ слова с изучаемой буквой.


27.
Звуки |а], |м|, |м*|; буквы а, м. Упражнения в звуко-буквенном анализе. Чтение обратного слога ам. Составление высказывания по рисунку.


28.
Письмо строчной буквы м. Ознакомление с безотрывным письмом составных элементов буквы м.


29.
Закрепление звуков |а|, |м], |м*|: буквы а. м. Работа с детской кгинои.


30.

Письмо заглавных букв А, М. Сравнение формы, выделение одинаковых элементов.


Тема уроку
Дата
Прим
31.
Звук [у]; буква у, У. Чтение прямых и обратных слогов. Составление предложений и модели предложения по рисунку. Придумывание мини-рассказа.


32.
Письмо строчной и заглавной буквы у У, Сравнение формы печатной и рукописной букв.


33.
Звуки [ы], |т|, |т,|; буквы ы, т. Нахождение данных звуков в словах. Чтение слогов и слов с изученными буквами. Чтение предложений, в которых некоторые слова заменены рисунками. Составление предложений.


34.
Письмо строчной буквы ы. Сравнение графических форм этой буквы. Составление предложений по схеме.


35.
Звуки [ы|. |т], [т*|; буквы ы, т. Чтение обратных слогов, слов с выученными буквами; завершение слов, лайм в клеточках. Чтение предложения, соотнесение его с моделью.Работа с детской книгой.


36.
Письмо строчной и заглавной буквы т, Т. Сравнение элементов буквы т с иизученными буквами. Развитие речи.



Тема 4.Букварный период. Буквы О, Н, Д.


37.
Звуки |о], [н|, |н'|; буквы о, н. Нахождение этих звуков в словах. Чтение прямых и обратных слогов, слон. Чтение и дополнение предложений текста о занятиях детей.


38.
Письмо строчной и заглавной буквы о, О.


39.
Звуки |о|, [н|, |н* |; буквы о, н. Составление диалогов на предложенную учителем тему. Чтение слов, предложений, придумывание ситуаций.


40.
Письмо строчной буквы н. Анализ составных элементов буквы, параллельность первого и третьего элемента.


41.
Закрепление знаний о звуковых значениях изученных букв, умений читать слоги и слова с ними. Работа с детской книгой.


42.
Письмо заглавной буквы Н. Ширина петли, параллельность элементов.


43.
Звуки |д|, [д*]: буквы д. Чтение слогов, слов. Составление предложений, дополнение диалога.


44.
Письмо строчной буквы д. Выделение прямой части элементов петли. Безотрывное соединение элементов буквы.


45.
Закрепление звуков [л], |д'|: буквы д. Чтение слогов и слов изученными буквами.


46.
Письмо заглавной буквы Д. Соединительный элемент — прямая линия, выходящая из основания буквы.



Тема 5. Букварный период. Буквы К, С, И.


47.
Звуки |к], [к*]; буква к. Чтение прямых и обратных слогов. Выразительное чтение «куриного» диалога. Звуки |к], [к*]; буква к. Чтение прямых и обратных слогов. Выразительное чтение «куриного» диалога.


Тема уроку
Дата
Прим
48.
Письмо строчной буквы к. Анализ составных элементов буквы, сравнение с изученными буквами.


49.
Звуки |к|, |к'|; буква к. Чтение слов с сочетаниями согласных. Составление диалога по рисунку с использованием данных предложений. Чтение слогов по таблице, составление недостающих слогов. Составление слов из данных слогов.


50.
Письмо заглавной буквы К. Выделение составных элементов, сравнение их с буквой Н. Закрепление умения писать изученные буквы.


51.
Звуки |с|, (с'); буква с. Звуковой анализ слов. Чтение прямых и обратных слогов, буквой с. Чтение, дополнение предложений. Составление модели предложения.


52.
Письмо строчной буквы с. Звуковой анализ слова.


53.
Звуки |с]. |с*|: буква с. Чтение слов с сочетаниями согласных. Работа с «сороконожкой». Слушание, обсуждение сказки «Кот  Лиса и Петух».


54.
Письмо заглавной буквы С. Диктант из обратных слогов.


55.
Звук (и); буква и. Звуковой анализ слов. Обозначение буквой и мягкого согласного. Чтение, дополнение текста.


56.
Письмо строчной и заглавной буквы и, И. Сравнение составных элементов с подобными в изученных буквах.


57.
Звук |и|; буква и. Беседа по рисунку на с. 42 «Дружная семейка»; постановка вопросов, которые надо выяснить при чтении текста. Работа по слоговой таблице.


58.
Урок закрепления знаний и умений по письму. Списывание с печатного.



Тема 6. Букварный период. Буквы Я, В, Л.


59.
Звук [а] после мягкого согласного; буква я. Звуковой анализ слов. Чтение слогов, слов с буквой я в позиции после согласного. Работа с детской книгой.


60.
Письмо строчной буквы я, слогов и слов с буквой я. Развитие речи.


61.
Звук (а), звуки [й, а|; буква я. Отработка правильного произношения слов. Звуковой анализ слов, в которых буква я обозначает два звука. Чтение слогов, слов с буквой я в начале слова и после гласного.


62.
Письмо большой буквы Я, слов и предложений.


63.
Звуки (в), |в']; буква в. Звуковые аналитико-синтетичеекие упражнения на материале слогов, коротких слов, показывающие, что буква в обозначает и твердый, и мягкий звуки. Чтение слогов, слов.


64.
Письмо строчной буквы в. Письмо закрытой и открытой буквы. Открытое и закрытое соединение букв.


65.
Звуки [в], |в']; буква в. Отработка правильного произношения слов совы — сов, удавы — удав. Чтение, дополнение текстов.


Тема уроку
Дата
Прим
66.
Письмо заглавной буквы В. Письмо с печатного текста.


67.
Звуки |л|, [л*]; буква л. Аналитико-синтетичеекие упражнения на материале слогов, коротких слов со звуками [л], [л']. Чтение слогов, слов буквой л.


68.
Письмо строчной буквы я. Сравнение элементов буквы л с буквами я, м.


69.
Звуки |л'|, [л']; буква л. Чтение слов с буквой л. Слушание текста «Лиса и туман», дополнение предложений. Чтение дополнительного текста детьми.


70.
Письмо большой буквы Л. Сравнение ее формы с большими буквами М, А. Я. Письмо имен с большой буквы. Диктант изученных букв.



Тема 7. Букварный период. Буквы П, Р.


71.
Звуки [п|, |п*]; буква п. Слушание и чтение текста на с. 52. Работа с детской книгой.


72.
Письмо строчной буквы п. Звуко-буквенный анализ слов. Развитие речи.


73.
Звуки (п), |п'|; буква п. Работа с «сороконожкой». Слушание текста (с. 53), дополнение предложений, чтение дополнительного текста.


74.
Письмо большой буквы П. Сравнение с большой буквой Т. Отрывное соединение большой буквы П с другими буквами.


75.
Звуки |р], [р'|: буква р. Работа по рисунку; аналитико-синтетичеекие упражнения. Чтение слогов, слов буквой р. Чтение текста вполголоса, дополнение предложений. Чтение дополнительного текста. Придумывание продолжения текста.


76.
Письмо строчной буквы р. Звуко-буквенный анализ. Безотрывное соединение букв ру.


77.
Звуки (р|, |р'|; буква р. Работа с «сороконожкой». Разгадывание ребуса. Составление слов из слогов. Чтение слов из текста и дополнение диалога. Работа над скороговоркой.


78.
Письмо заглавной буквы Р. Отрывное соединение буквы Р со всеми буквами из основания буквы. Письмо слов | и предложений


79.
Закрепление пройденного. Чтение слов с изученными буквами. Игра «Домино».


80.
Закрепление навыка письма. Письмо под диктовку.



Тема 8. Букварный период. Буквы Б,Е.


81.
Звук [с] после мягкого согласного; буква е. Звуковой анализ слов. Аналитико-синтетичеекие упражнения; чтение слогов, слов с буквой с после согласных. Чтение текста, сопоставление его с рисунком. Сопоставление произношения и написания слов гласным |е] в слоге перед ударением.


82.
Письмо строчной буквы е. Звуко-буквенный анализ слов. Безотрывное соединение буквосочетаний: ел, ет, ер, ев.                                                                        


Тема уроку
Дата
Прим
83.
Звуки [с], [й, е|; буква е. Звуковой анализ слов с буквой с, обозначающей два звука. Чтение слогов, слов с буквой е . Чтение, дополнение диалога. Работа с детской книгой.


84.
Письмо большой буквы Е. Сравнение с другими изученными буквами. Развитие речи.


85.
Звуки [с], [й, е|; буква с. Чтение слов с буквой е. Отработка произношения слов, в которых пишется буква е ,а произносится звук |и| (в слоге перед ударным). Слушание рассказа учителя о Киеве. Работа с рисунком (с. 63). Чтение, дополнение предложений текста.


86.
Закрепление навыков письма. Письмо под диктовку односложных слов: кот, рак. мел, лук и т. д.


87.
Звуки [б], (б']: буква б. Работа по рисунку (с. 64), аналитико-синтетичеекие упражнения; чтение слотов, слов с буквой б. Отработка произношения слов, в которых пишется буква б, а произносится звук [п|. Работа по рисунку (мальчик с удочкой), чтение текста.


88.
Письмо строчной буквы б. Отрывное соединение буквы б со всеми буквами короткой прямой линией. Письмо слов и предложений.


89.
Звуки |б|, |б'|; буква б. Чтение слов с сочетаниями согласных. Беседа о библиотеке. Отработка правильного произношения слов была, брала. Определение ударения, чтение слоговой модели.


90.
Письмо заглавной буквы Б. Сравнение с рукописными буквами, в которых есть подобные элементы. Безотрывное соединение буквы со всеми буквами небольшой прямой линией, выходящей из ее основания.



Тема 9. Букварный период. Буквы Ш,Й.


91.
Звук [ш] буква ш. Аналитико-синтетическис упражнения на материале слов, которые предлагаются для чтения. Чтение слогов и слов с буквой ш. Разучивание стихотворения к Новому году.


92.
Письмо строчной буквы ш. Звуко-буквснный анализ слов. Безотрывное соединение всех элементов в букве, буквосочетаний ши, шк. Самодиктант слов и предложений.


93.
Повторение и закрепление умения читать слова с выученными буквами. Работа с «сороконожкой-. Слушан и чтение текста «Подарки малышам». Высказывания детей о подготовке к празднику.


94.
Письмо заглавной буквы Ш. Выделение прямых частей в элементах букв. Письмо слогов, слов, предложений.


95.
Повторение и закрепление изученного материала. Работа с игровыми заданиями (с. 70, 71).
Буква й, обозначающая мягкий согласный звук |й]. Наблюдение над смысло-различительной ролью звука (буквы). Упражнения в определении «лишнего» предмета, «лишнего» слова.


Тема уроку
Дата
Прим
96.
Закрепление знаний и умений. Повторение изученных букв и их соединение. Письмо строчной буквы й. Повторение изученных рукописных букв.



II семестр
Букварный период (продолжение)



97.
Письмо строчной буквы й.
 Повторение изученных рукописных букв.
Итоговый урок по изучению буквы й, звука [и].


98.
Письмо большой буквы Й. Параллельность составных элементов. Отрывное соединение большой буквы Й с другими буквами.
Ознакомление с тетрадью без печатной основы. Письмо строчных, затем больших букв. Списывание названных учителем букв с доски или таблицы рукописного алфавита.



Тема 10. Букварный период. Буквы З, Г.


99.
Звуки [з], |з'|; буква з. Ознакомление с явлениями замены звуков |з|. |з'| звуками [с], |с'|. Упражнение в скоростном чтении.
 Работа над фразеологизмами со словом нос.


100.
Письмо строчной буквы з. Сравнение ее формы с подобными уже изученными буквами.


101.
Продолжение работы по усвоению буквы з, звуков |з|, |з'|.
Артикуляционно-слуховые упражнения.
Чтение-перессказ текста-диалога «Кто так рисовал?»
Итоговый урок по усвоению буквы з, звуков [з], [з']. Словарно-логические упражнения «Звери, птицы». Работа над текстом «Кто как зимует?». Рассказы детей.


102.
Письмо большой буквы 3. Звуковой анализ слов.
Письмо слов и предложений.
Письмо в тетради без печатной основы. Списывание с доски больших букв, безотрывных соединений, рукописного текста из букваря (С. 79).


103.
Буква ь (мягкий знак). Звуковой анализ слов с мягким согласным в конце слов и слогов. Звуко-буквенные сопоставления в словах.
Работа по практическому усвоению слов-антонимов.
Работа с текстом «На рыбалке».  Место буквы ь. не обозначающей отдельного звука, на линейке букв — «сороконожке».


104.
Письмо буквы ь (мягкого знака).
Соединительный элемент буквы.
Безотрывные соединения ьк, нь.


105.
Закрепление буквы ь (мягкий знак), ее роль в русской графике. Словарно- логическое упражнение «Рыбы-птицы», подбор слов, в написании которых следует употреблять букву ь.
Рассказы детей. Работа с детской книгой.


106.
Закрепление умения писать изученные буквы.
Списывание с букваря предложения рукописным шрифтом (с. 81).


Тема уроку
Дата
Прим
107.




108
Звуки |г], |г|; буква г. Чтение слогов и слов с буквой г.
Ознакомление с явлением замены звука [г] звуком [к] в конце слов. Работа над фразеологизмами. Чтение текста «Гуси».
Коллективное чтение по ролям. Работа над загадкой.

 Письмо строчной буквы г. Выделение прямого элемента в букве г. Безотрывное соединение гу, гл.


109.




110
Продолжение работы по усвоению буквы г, звуков [г], [г'].
Работа с таблицей слогов со стечением звука [г] с другими согласными, чтение слов с этими слогами. Заучивание потешки о голубях. Ознакомление с текстом «Голуби».

Письмо большой буквы Г. Отрывное соединение с буквами.
Прямой соединительный элемент, выходяший| из основания
буквы.


111.
Итоговый урок по изучению звуков |г|. |г'|, буквы г.
Работа над текстом «Голуби».


112.
Работа в тетради без печатной основы. Списывание с букваря предложения о голубях, поданного рукописным шрифтом, и печатного текста с доски.



Тема 11. Букварный период. Буква Ч, Ж, Е


113.
Звук [ч], буква ч. Чтение слогов и слов с буквой ч.
Работа с фрагментом народной сказки «Курочка ряба» - чтение, рассказывание. Коллективное диалогическое чтение стихов. В.Степанова «Чайки». Работа с детской книгой « Курочка Ряба».


114.
Письмо строчной буквы ч. Безотрывное соединение с буквой ч. Звуковой анализ слов. Письмо в тетради  без печатной основы.


115.
Закрепление буквы ч. Работа над текстом «В читальном зале». Рассказы детей о любимых книгах.
Чтение фрагмента «Сказки о рыбаке и рыбке» А.С.Пушкина. Пословицы о важности и полезности чтения А.С.Пушкин (Е.С.Прищепа с.142-143).


116.
Письмо большой буквы Ч.
Безотрывное соединение элементов в букве Ч.


 117.
Звук [ж], буква ж. Орфоэпическое чтение и произношение скороговорок со звуком [ж], [ш]. Правила жи, ши пишутся с буквой и.


 118.
Письмо строчной буквы ж. Буквенный анализ слов.


 119.
Закрепление звука [ж], буквы ж. Чтение текста « Журавушка ». Беседа о перелётных птицах. Чтение стихов (стр.141)
 «Лучше  нет родного края». Работа с детской книгой.


 120.
Письмо буквы ж. Развитие речи.


Тема уроку

Дата
Прим
 120.
Письмо строчной буквы ё, слогов и слов с буквой  ё.



 122.
Буква ё, обозначающая два звука [йо]. Звуко-буквенный анализ слов. Чтение текста «Ёжик». Проговаривание скороговорок в лицах. Работа с детской книгой, над загадкой.



                    Тема 12. Буквы Х, Э, Ц, Ф.




125.
Звуки [х],[х'], буквы х. Работа с линейкой букв на «сороконожке». Чтение рассказа «Всё здесь, внученька» по Якову Тайцу.
Чтение текста в лицах.



126.
Письмо строчной буквы х.
Звуковой анализ слов. Самодиктант.



127.
Закрепление звуков [х], [х'], буквы х.
Коллективное чтение - заучивание наизусть стихов. Б.Погореловского «Слава хлебу на столе!».
Работа над выразительностью чтения стихов. А.Ратнера
«Бублик»(с.122).



128.
Письмо большой буквы Х, слогов, слов и предложений.
Списывание с рукописного текста пословиц о хлебе по букварю (с.101).



129.
Звук [э], буква э. Звуковой анализ слов. Работа с текстом
«Необычная экскурсия». Чтение текста в лицах.



130.
Письмо строчной и заглавной буквы э Э,
слогов и слов и предложений.



131.
Звук [ц], буква ц. Чтение текста, сопоставление прямых и
обратных слогов с буквой  ц, слов с этими слогами. Беседа о цирке. Чтение текста «В цирке». Работа с детской книгой.



132.
Письмо строчной буквы ц.
Развитие речи.



133.
Закрепление звука [ц], буквы ц. Чтение текста по букварю Е.С.Прищепы «Дружные зайцы» (стр.101).



134.
Письмо большой буквы Ц.
Звуковой анализ слов.



135.
Звуки [ф], [Ф']; буквы ф. Словарная работа.
Беседа на тему « Кто кем хочет стать»
Чтение «Считалки» В.Письмака (стр.136)



136.
Письмо строчной буквы ф. Безотрывное соединение первых двух элементов. Списывание с печатного шрифта (стр.52).



137.
Закрепление звуков [ф], [ф']. Работа над рассказом
«Обувная фабрика». Заучивание наизусть шутки С.Маршака
о слоне.



138.
Письмо большой буквы Ф. Письмо слогов, слов, предложений. Списывание пословицы о бережливости с букваря.(стр.109).







139

                    Тема 13. Буквы Щ, Ю, ъ.


Звук [щ'], буквы щ. Работа над текстом «Письмо товарищу».
Работа над пословицами о дружбе, о друзьях. (стр.142).



140
Письмо строчной  и большой буквы щ Щ, слогов, слов и предложений. Списывание с печатного текста.



141
Буква Ю. Наблюдение над звуковыми значениями буквы ю в
начале слова и слога. Работа с текстом «Клюшка» и «Шайба».
Коллективное чтение текста в лицах. Работа над скоростным
чтением слов (стр.116).


142
Письмо строчной буквы ю, слогов и слов.



143
Работа над текстом о первом украинском космонавте
Л.Каденюке «Мечта сбылась». Работа над загадками.(стр.114-115). Чтение - заучивание наизусть заклички «Солнышко».
Работа с детской книгой.



144
Письмо большой буквы Ю.
Списывание с печатного текста с буквой Ю (стр.113).
Развитие речи.



145
Буква «разделительный мягкий знак». Чтение-сравнение слогов. Упражнения в аудировании по тексту букваря «Птичьи домики». Работа над выразительностью чтения стихов Г.Ладонщикова «Наши друзья», Аполлона Майкова «Мама».



146
Письмо слогов и слов с разделительным мягким знаком.
Списывание предложения с рукописного текста.



147
Буква ъ «разделительный твёрдый знак».
Звуко-буквенный анализ слов. Чтение рассказа Льва Толстого «Старик и яблоки». Работа над пословицами.
Чтение текста – правила по Е.С.Прищепе (стр.110).


148
Письмо разделительного твёрдого знака, слогов и слов с ним.


149
Стихотворение А.Ратнера «Триста –парк».(стр.123).



150
Письмо слов с «разделительным твёрдым знаком».
Закрепление навыков письма.



             Тема 14. Послебукварный период.


151
Отрывок из сказки С.Маршака «Весёлое путешествие от А до Я». Работа над слоговой таблицей.



152
Закрепление умения писать рукописные буквы.
Повторение типов соединения букв.(с.37).
Закрепление умения писать пунктуационные знаки.(с.39-42, 56).



153
Ознакомление с народной сказкой «Настенька и медведь».
Выразительное чтение сказки.
Работа с детской книгой.



154
Письмо под диктовку.
Списывание с печатного  шрифта текста.(с.43-45).



155
Времена года. Чтение (слушание) сказки С.Маршака
«Двенадцать месяцев». Заучивание наизусть стихов – загадок о временах года (с.130-131). Работа с детской книгой.



156
Закрепление навыков письма.
Разделение месяцев по временам года (с.46-48).
Списывание из букваря (с.130-131) одной из загадок..



157
Чтение стихотворения Е.Серовой «Подскажи словечко».
Словарная работа. Чтение стихотворения по Е.С.Прищепе
«Чудо-помощники» (с.128-129).



158
Отгадывание загадок, письмо отгадок (самодиктант) (с.49)
Работа в тетради без печатной основы.



159
Чтение и анализ стихотворения А.Шибаева «Буква заблудилась» (с.134-135). Словарная работа. Упражнение в смысло-различительной роли звука (буквы). Чтение текста «Родина) (по Е.С.Прищепе с.132).



160
Работа в прописях (с.50-51).
Звуко-буквенный анализ похожих между собой слов.
Списывание пословиц о Родине (с.60).



161
Чтение рассказа В.Сухомлинского «Стыдно перед соловушкой». Беседа о природе, о бережном отношении к ней.
Работа над стихотрворением «Наша планета» Я.Акима (по букварю Е.С.Прищепы с.133).



162
Списывание из букваря пословицы о Родине (с.141).
Работа в прописях (с.55). Определение признаков предметов,
запись в тетради (с.54).



163
Т.Г.Шевченко (по Е.С.Прищепе, с.124-125).
Исследование слов (с.126-127, 136 по букврю Е.С.Прищепы).



164
Сокращение предложений (с.58).
Составление и запись предложений (с.59).
Списывание с печатного текста.




             Тема 15 (продолжение)




165.
Закрепление навыков письма.
Игра «Сочиняй с нами» (с.53). Списывание с доски.



166
Чтение текста по Е.Пермяку «Про язык и нос» (по букварю Е.С.Прищепы с.147). Работа с детской книгой.



167
Слабая позиция согласных (по Е.С.Прищепе с.130, 131).
Правильные соединения букв. Развитие речи.



168
Украинские писатели: И.Я.Франко, Леся Украинка
(по Е.С.Прищепе с.134, 135, 148-149).



169
Понятие «орфограмма» (с.144-145 по Е.С.Прищепе).
Работа в прописях (с.57).



170
Подготовка к празднику «Прощание с букварём».
Чтение текста «Букварь и книжка по Е.Ильиной (по букварю Е.С.Прищепы с.154-155).



171

Сильная и слабая позиции (по Е.С.Прищепе с.150).



172

Итоговая проверка навыков чтения. Библиотечный урок.



173

Контрольное списывание предложения с печатного шрифта.



174

Подготовка к празднику «Прощание с букварём».



175

Проведение праздника «Прощание с букварём».








Комментариев нет:

Отправить комментарий